Penthouse Mouse 2011


Mode og kunst tørner sammen i den årlige Penthouse Mouse pop up butik / kunstgalleri afholdes som en del af LMFF. I år blev afholdt i en nedlagt stald i Docklands Precinct, den selvsamme skuret som Henry's eksamen udstilling fra et par år tilbage og på grund af dette forhold var jeg en af ​​de heldige få, der ikke fik tabt forsøge at finde plads (selv om min taxa fik fast i fodbold trafik for en god 40 minutter). Den plads er åben i denne weekend, og denne weekend, idet dette False Economy Department Store, hvor du kan shoppe designerne AW11 kollektioner.

Melbourne label Jolet's AW11 kollektion, som er fuld af sarte digital print kjoler forestiller en smuk kold vinter scene.


Elsker overdimensionerede pose skumfiduser.




Hair Fred's, hvad en spiller på ord.




Limedrop's AW11 kollektion's farvepalette er repræsenteret i en farverig stick bål.


Estelle Deve's seneste smykkekollektion 'Mars Borealis' af guld stykker i naturlige rock formationer, stykker af disse har allerede prydet forsiden af ​​australske Vogue.


Ovenstående underskrift devore udskrive blev forvandlet til funktionen gardiner, som igen skabte en standout skærm i rummet.


Tæt på detaljerne i deres arbejde er lige så smuk






Øvre venstre arm holdt det legesyge.


Fik hovedet i skyerne.


Kunne ikke komme over, hvordan den fyr iført disse rent faktisk kunne gå.


Besat med hans øjenbryn.


Emman, uvidende om den katastrofe, der var på det tidspunkt, der forekommer i Japan, gjorde en gribende hyldest til kunsten af ​​Geisha med hans tøj om natten.

Den japanske jordskælv og tsunami

Jeg var faktisk får opdateringer på Facebook, Twitter og via SMS-beskeder fra venner i Japan hele natten, og heldigvis alle er sikkert og tegnede sig for. Mine tanker siden er konstant været med det japanske folk og mine venner derovre beskæftiger sig med efterskælv og efterdønningerne af katastrofen. Tokyo er mit andet hjem, mine venner derovre er ligesom min familie og jeg elsker dem højt. Alt, hvad jeg kan sige til dem, er du bo trygt og huske mit hjem er altid åben for dig her i Australien. For de læsere, der gerne vil donere til den japanske katastrofefond kan du finde information om, hvordan du gøre det her.

Ingen kommentarer: